MinaFinaNoveller

Jag kommer skriva några noveller här på denna bloggen! Och denna novellen är en 1D fanfic som handlar om Charlotta och hennes kompis Anna som får chansen att åka till England för att få gå på 'London sing and act' . Vill du veta mer? Läs prologen och sedan bli helt fast i min nya novell! with love , Alma

Nytt inlägg men inga komentarer...

Kategori: För alltid

hejsan! Roligt att se att statestiken går upp igen! men hörrni , jag ser inga kommentarer :/ snälla kommentera? Det gör det så mycket roligare och ni får nya kapitel snabbare! På tal om nytt kapitel , skrev klart kapitel 2 nu och ni får det på tSöndag om jag inte får 5 kommentarer på kap 1 , då får ni den så fort jag har fått in kommentarerna! :D with love , Alma ni får även en bild, den som jag har på mitt skal! ;D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: