MinaFinaNoveller

Jag kommer skriva några noveller här på denna bloggen! Och denna novellen är en 1D fanfic som handlar om Charlotta och hennes kompis Anna som får chansen att åka till England för att få gå på 'London sing and act' . Vill du veta mer? Läs prologen och sedan bli helt fast i min nya novell! with love , Alma

Ska jag fortsätta?

Kategori: Nothing is forever

hej alla!

Jag hade faktiskt skrivit ett kapitel till er , men sen så dog Internet så mer än hälften försvann :(
Men jag bara undrar , hur många vill egentligen att jag fortsätter? Jag får liksom runt 2 kommentarer och då är ofta någon en sådan där andra vill att jag ska läsa deras noveller. Vilket jag inte har ngt emot , men det blir tråkigt i längden :/
Så vilka vill egentligen att jag fortsätter?
Minst 5 riktiga kommentarer innan 9/9 (sön)!
Annars så ska jag testa med en 1D fanfic. ;D
(kanske kommer kap 10 ut undertiden)

with love, Alma

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Den du skriver är jätte bra, men jag tycker att du ska börja skriva en 1D fanfic istället! :) X

    2012-09-07 | 04:07:12
    Bloggadress: http://wrongsizeshoe.blogg.se

Kommentera inlägget här: