MinaFinaNoveller

Jag kommer skriva några noveller här på denna bloggen! Och denna novellen är en 1D fanfic som handlar om Charlotta och hennes kompis Anna som får chansen att åka till England för att få gå på 'London sing and act' . Vill du veta mer? Läs prologen och sedan bli helt fast i min nya novell! with love , Alma

Min första novell!

Kategori: Nothing is forever

Heeej!
Nu så ska jag starta min första novell som heter , "Nothing is forever".
Den handlar om Sara från sverige som på sin 18 årsdag ska åka till kanarieöarna med sin mamma och lillebror.
Och det sker ett litet missöde på flygplatsen som kommer förändra hennes semester en liiten smula...
Om du vill veta mer , LÄS ! :D
( Detta är ingen 1D novell , men det kommer komma! )
With love , Alma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: