MinaFinaNoveller

Jag kommer skriva några noveller här på denna bloggen! Och denna novellen är en 1D fanfic som handlar om Charlotta och hennes kompis Anna som får chansen att åka till England för att få gå på 'London sing and act' . Vill du veta mer? Läs prologen och sedan bli helt fast i min nya novell! with love , Alma

Tävling!

Kategori: Allmänt

Hej , hej , hej!
Tills nästa kapitel och några framöver behöver jag några personer, och då skulle det ju vara kul med en liten tävling!
För att ha en chans att vinna ska du komentera detta inlägget med ditt namn och lite hur du ser ut och är. Även vad du tycker är bäst med min novell än så länge och vad du vill/tror kommer hända. :)
Jag avslutar tävlingen om ca en vecka för jag ska vara på läger med min skola nästa vecka så jag bestämmer mig efter det :)
Jag kommer välja vilka roller som de som vinner kommer ha. men några utav rollerna är,
En bästavän
En flickvän
En flickvän
En värstavän
Ooh , spännande va? Så var gjärna med i tävlingen !
Tuvärr kommer inte nästa kapitel förens tävlingen är avslutad eftersom en utav "rollerna" kommer vara med. :/
Men ni får kapitlet nästa helg :D
With love, Alma

Kommentarer

  • Nathalie säger:

    JAAAAAAAAG!

    Flickvän, ETT FÖRHÅLLANDE SOM ÄR PERFEKT OCH VACKERT OCH FINT OCH SÖTT!

    det som är bra med din novell är att handlingen verkar vara noggrann förberedd och jag kände igen mötet på Pressbyrån ;)

    ha det bra!

    2012-05-18 | 21:33:27
    Bloggadress: http://onedirectionnovellen.webblogg.se/
  • Saga säger:

    Heter Saga. Har brunt hår, uppsatt för det mästa.(lite vågit) brun/gröna ögon. ca 1.70 m lång. Kan bli lätt sur men är glad annars.



    Det jag gillar med din novell är att du skriver bra och förklarar mkt + att den är superbra :)

    Vet inte vad som kommer hända ;P

    Kram<3

    2012-05-20 | 12:10:30
  • Novell av Evelina Friman säger:

    Hej!

    Skulle du kanske vilja kika in på min novell? Skriver minst 1 kapitel varje dag! Jag lovar att du inte blir besviken.. ;)



    Tack :D

    2012-05-20 | 19:09:57
    Bloggadress: http://ffonedirection.blogg.se/
  • elin säger:

    En bästavän.

    Jag heter Elin, har rödbrunt hår, bruna ögon och är väll "lagom" lång och så. Jag är trogen och rätt så blyg av mig, mina kompisar betyder allt. Utan dom är jag inget, ensam i mörkret.

    Haha vet inte hur jag skulle skriva, men det får duga iaf :)

    2012-05-21 | 18:59:29
    Bloggadress: http://eliskadig.blogg.se/

Kommentera inlägget här: